Erasmus Sustainability Days 2021 | Vijf dagen alles over duurzaamheid

maandag 1 mrt 2021, 11:00 - vrijdag 5 mrt 2021, 19:00
Type
Ticket informatie

Voor 5 euro kan je alle online sessie bijwonen. Voor 8 euro heb je toegang tot echt alles. En iedereen mag meedoen!

Ja, ik schrijf mezelf in! Voeg toe aan agenda
ESD goodiebag

Erasmus Sustainability Days is de grootste op duurzaamheid gerichte conferentie van de Erasmus Universiteit. En ook nog de grootste door studenten geleide conferentie in Nederland! Dit jaar is het thema DIY Sustainability omdat we jou willen voorzien van de juiste vaardigheden en kennis waarmee je indruk kunt maken op je vrienden, je werkgever of misschien zelfs je tinder date!

Ben je geïnteresseerd in duurzame financiën? Of wil je meer weten over dierenrechten? Of misschien ben je altijd jaloers geweest op de YouTubers die hun eigen zeep of kaarsen maken, maar heb je nooit de wil of de middelen gehad om het zelf te doen? Doe dan mee met de Erasmus Sustainability Days 2021!

De conferentie duurt 5 dagen, van 1 tot 5 maart, en biedt meer dan 35 (jawel 35!) uiteenlopende evenementen in een hybride format, variërend van lezingen, paneldiscussies maar ook workshops en zelfs een modetentoonstelling!

Benieuwd naar ons team? Of een vraag over het evenement? Stuur ons dan een e-mail esd@eshub.nl or stuur een DM via Instagram @esd_2021 (En misschien wil ons gelijk ook volgen!)

www.sustainabilitydays.nl