Ervaringsdag Econometrie en Operationele Research - Erasmus School of Economics

dinsdag 20 nov 2018, 09:30 - 15:00
Voeg toe aan agenda

Lijkt studeren in Rotterdam jou wel wat en denk je dat de studie Econometrie en Operationele Research bij jou past? Meld je dan aan voor de Econometrie Ervaringsdag van dinsdag 20 november.

Op de Econometrie Ervaringsdag volg je een proefcollege, ontvang je informatie over de opbouw van de studie, hoor je hoe het is om in Rotterdam te studeren en werk je een kleine case uit. Daarnaast kun je tijdens de lunch al jouw vragen stellen aan de Econometriestudenten die bij de Ervaringsdag aanwezig zijn.

Meeloopdag of Ervaringsdag?

Tijdens de Ervaringsdag behandelen we (grotendeels) dezelfde stof als tijdens de maandelijkse meeloopdagen. Heb je dus al eens een meeloopdag voor Econometrie en Operationele Research bezocht, of ben je van plan deze te bezoeken, dan biedt de Ervaringsdag geen aanvullende informatie voor jou.

De Econometrie Ervaringsdag is bedoeld voor:

Scholieren uit 4 en 5 vwo en HBO-studenten die zich willen verdiepen in de opleiding Econometrie en Operationele Research van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Het programma van Econometrie Ervaringsdag bevat de volgende onderdelen:

• Presentatie over de opleiding door twee studenten
  • Proefcollege
  • Gezamenlijke lunch
  • Case
  • Campustour

Aanmelding is gesloten.

Aanmelden is mogelijk vanaf 8 oktober.