EU Week: Geopolitiek en het bedrijfsleven in de EU

EU-vlaggen bij het Berlaymontgebouw van de Europese Commissie in Brussel.
donderdag 25 apr 2024, 13:30 - 17:00
Congres
Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Paviljoen
Campus Woudestein
Registreer je gratis Voeg toe aan agenda
Vlag van de Europese Unie

Kom naar de dynamische middag in het thema van 'Geopolitiek en Business in de EU'. Dit evenement, een gezamenlijke inspanning van Europese business schools, belooft een meeslepende reis naar de cruciale rol van de Europese Unie bij het vormgeven van onze collectieve toekomst.

Jan Peter Balkenende
Voormalig minister-president van Nederland, Partner Corporate Responsibility bij EY en Professor Emeritus Erasmus Universiteit

De EU Week vormt het decor voor een verhelderend paneldebat met een scala aan boeiende en invloedrijke sprekers. Duik diep in discussies die de complexiteit van de Europese geopolitiek en de diepgaande impact ervan op business ontrafelen. Als publiek krijg je de kans om actief deel te nemen door vragen te stellen!

• Jan Peter Balkenende
  • Jean-Pierre Kempeneers
    Chief Corporate Affairs Officer  bijNexperia
  • Dr. Merieke Stevens
    Associate Professor of Operations and Technology Management bij Erasmus University Rotterdam School of Management

Breid je netwerk uit met verfrissende drankjes en connect met collega's en marktleiders.