EUR@IFFR Film Quiz

maandag 27 jan 2020, 19:30 - 21:30

De Doelen Studio

Voeg toe aan agenda

Een mix van hoog en laag, art house en Hollywood. Erasmus Universiteit en International Film Festival Rotterdam bundelen hun krachten in de enige echte EUR@IFFR Film Quiz.

Noem je moeiteloos alle Oscarwinnaars van de afgelopen 10 jaar op? Ken je alle films van de zowel de Coen Brothers als Tarkovsky? Kun jij soundtracks herkennen als deze op panfluit gespeeld worden? Kortom weet jij alles van film?
Zoek je team bij elkaar, doe mee met een groep van max 5 personen en wordt bekroond tot winnaars.

Aanmelden ter plaatse vanaf 19.00 uur.

Quizmaster: Bart van Oort
Presentatie: Ferayed Hok

EUR@IFFR

Datum: maandag 27 januari
Tijd: 19.30 – 21.30 uur Inloop: 19.00 uur
Locatie: De Doelen Studio

Ticket informatie:
Gratis Toegang

Georganiseerd door Studium Generale in samenwerking met International Film Festival Rotterdam.

Vanaf 22 januari tot en met 2 februari staat Rotterdam weer in het teken van International Film Festival Rotterdam. De Erasmus Universiteit Rotterdam is voor het zevende jaar Official Partner van het IFFR en brengt in samenwerking met Studium Generale kennis van de universiteit naar het festival en het festival naar de studenten. Er staan films, de Erasmus Film Quiz, een speciale IFFR editie van talkshow Studio Erasmus en het Erasmus Tiger College op het programma.