EUR@IFFR Film Quiz

donderdag 2 feb 2023, 19:30 - 21:30
Gesproken taal

De Doelen Studio

Meld je team hier aan! Voeg toe aan agenda

Een mix van hoog en laag, art house en Hollywood. Erasmus Universiteit en International Film Festival Rotterdam bundelen hun krachten in de enige echte EUR@IFFR Film Quiz op het IFFR.

Noem je moeiteloos alle Oscarwinnaars van de afgelopen 10 jaar op? Ken je alle films van de zowel de Coen Brothers als Tarkovsky? Kun jij soundtracks herkennen als deze op panfluit gespeeld worden? Kortom: weet jij alles van film?

Zoek je team bij elkaar, doe mee met een groep van maximaal 5 personen en wordt bekroond tot winnaars!

Aanmelden kan vanaf 12 januari, 12.00u via www.iffr.com

Quizmaster: Bart van Oort
Presentator: Tessa Meulens

Vanaf 25 januari tot en met 5 februari staat Rotterdam weer in het teken van International Film Festival Rotterdam. De Erasmus Universiteit Rotterdam is Official Partner van het IFFR en brengt in samenwerking met Studium Generale kennis van de universiteit naar het festival en het festival naar de studenten. Er staan de Erasmus Film Quiz en het Erasmus Tiger College op het programma.

Datum: Donderdag 2 februari
Tijd: 19.30 – 21.30 uur Inloop: 19.00u
Locatie: De Doelen Studio

Tickets:
Studenten teams: Gratis
Reguliere teams: Gratis
Aanmelden (verplicht) kan vanaf 10 januari

Georganiseerd door Studium Generale in samenwerking met International Film Festival Rotterdam