Eveline Crone spreker bij Lof der Geneeskunst 2022

Gratis publiekslezing Erasmus MC Schrijf je in: www.lofdergeneeskunst.nl

Aanmeldlink Voeg toe aan agenda
Alexander Santos Lima

‘Opgroeiende jongeren denken meer out of the box en zien oplossingen die we als volwassenen niet altijd meer zien.’ Daarom werkt hoogleraar Eveline Crone, Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, samen met jongeren om hen een stem te bieden in maatschappelijke vraagstukken. Hoe ze dit aanpakt zal ze uitleggen op 7 oktober, tijdens Lof der Geneeskunst. In de video hieronder stelt ze zichzelf voor.

Lof der Geneeskunst is de gratis publiekslezing van het Erasmus MC, die elk jaar plaatsvindt in de Doelen. Het thema is dit jaar: ‘Tussen Droom en Druk, zorgen voor de jonge generatie.’

Andere sprekers Vincent Jaddoe is kinderarts-epidemioloog en hoofd van Generation R en Manon Hillegers is hoofd van de afdeling Kinder-en jeugdpsychiatrie/psychologie.

De lezingen van drie toponderzoekers wisselen zich af met circus-, muziek-, en dansoptredens van Codartsstudenten. Inschrijven kan via de Lof der Geneeskunst website.

Eveline Crone - Lof der Geneeskunst 2022