EXTRA SHOW: Mamma Mia! – De Musical

EUCSA Arts & Performance Co extra show musical Mama Mia!
zondag 28 mei 2023, 19:00 - 21:00
Gesproken taal

Theater In de Lugt, De Lugt 17, Rotterdam-Overschie

Bestel je ticket! Voeg toe aan agenda

Een moeder. Een dochter. Drie mogelijke vaders, uitbundige vrienden en ABBA’s grootste hits. Ga mee op een onvergetelijk pad richting het altaar!

Na de stijf uitverkochte show op 11 mei kon een 2e uitvoering niet uitblijven! Mamma Mia! is de ultieme feel-good show waar publiek steeds opnieuw naartoe komt om deze ervaring nog een keer te beleven. Nu is het aan jou om de tijd van je leven te hebben bij deze hit musical die ABBA’s grootste hits, waaronder “Dancing Queen”, “Super Trouper”, “Take a Chance on Me” en “The Winner Takes it All”, combineert met een verrukkelijk avontuur vol liefde, familie, vriendschap en plezier. Of het nu je eerste of twintigste keer is dat je deze musical ziet, kom en word deel van het verhaal van Sophie, Donna en al hun vrienden, want elke keer voelt als de eerste keer bij Mamma Mia!

Mamma Mia! is een musical geproduceerd en opgevoerd door EUC studenten en EUCSA’s Arts & Performance committee.

Datum: zondag 28 mei
Tijd: 19.00 - 21.00 uur (Inloop vanaf 18:30)
Locatie: Theater In de Lugt, De Lugt 17, Rotterdam-Overschie

EUR-studenten: € 8.70