(Geannuleerd) International Comedy Night with Club Haug

dinsdag 17 mrt 2020, 20:00 - 22:30
Gesproken taal
Erasmus Paviljoen
Koop je ticket! Voeg toe aan agenda

Lach je rot met top-comedians uit het buitenland. Gooi ook nog een super MC in de mix en je bent volledig klaar voor een avond lachen.

Samen met Comedy Club Haug verzorgen we in het Erasmus Paviljoen een avond lekker lachen met een aantal top-comedians uit het buitenland of Nederlandse stand-uppers die graag in het Engels willen optreden.

De volgende comedians kun je in ieder geval verwachten:

Hieronder alvast een voorproefje!

Zoe Brownstone

Ryan Cullen

Alina Sharipova

Chris Betts

Meer informatie:
Datum: 17 maart 2020
Tijd: 20.00u Inloop: 19.30u
Locatie: Erasmus Paviljoen, Theaterzaal

Ticket informatie
Studenten: 5 euro
Medewerkers/ PHD-students: 7,50 euro
Overige gasten: 12,50 euro

Georganiseerd door Studium Generale en Comedy Club Haug
Comedy Club Haug is het stand-up comedy podium van Rotterdam. De eigenaren zijn bekend als de producenten en oprichters van onder andere The Stand-Up Club, The Comedy Factory en ICFR. Je vindt er de beste nationale,- en internationale comedians, op donderdag is er de New Talents of Comedy. Hier kun je de eerste stappen zien van beginnende comedians of vaste namen die nieuw materiaal uitproberen. Er zijn ook solo's of dubbel programma's. Op vrijdag en zaterdag is er de Best Of Stand-Up met line-ups van verschillende professionele comedians. Soms komt er een grote bekende voorbij. Zo zagen we eerder bij Club Haug o.a. Patrick Laureij,  Najib Amhali en Theo Maassen.

Comedians bij Comedy Club Haug zijn geselecteerd op charisma en authenticiteit. Een niveau van eerlijkheid over wie ze werkelijk zijn als individuen. Authenticiteit als komiek is hier de belangrijkste factor. Alleen diegenen die zich onderscheiden van de mainstream krijgen een podium om zich verder te ontwikkelen bij Club Haug.

Je vindt Comedy Club Haug aan de Boompjeskade: www.clubhaug.com