The Heart (break) Quiz

Erasmus Love Lab & SG Erasmus Present a Pubquiz about Love, Heartbreak and Sexuality
dinsdag 14 feb 2023, 19:00 - 21:15
Type
Gesproken taal
Engels

Erasmus Paviljoen

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Op zoek naar een originele Valentijnsactiviteit? Of juist geen zin in een zoetsappige Valentijnsdag? Iedereen is welkom bij de Heart(Break) Pubquiz! Vorm een team en test je kennis met vragen over alles wat met love, heartbreak en sexuality te maken heeft. Van het herkennen van keiharde mee-blèr hits en de meest iconische filmscenes tot de wetenschappelijke feiten over liefde(sverdriet) en seks.

Wat gebeurt er in je lijf als je verliefd bent? Hoe kom je het snelst van liefdesverdriet af? Welke muziek brengt je in de juiste stemming? Deze en meer vragen zullen gesteld (en beantwoord) worden op deze avond vol passie voor muziek, film en wetenschap.

Ben jij een student of medewerker van de EUR? Doe mee met een team van maximaal 5 personen en misschien gaan jullie er wel vandoor met de prijs!

Het Erasmus Love Lab bestaat op deze dag 2 jaar! Het interdisciplinaire onderzoeksteam van het Erasmus Love Lab onderzoekt intieme relaties, liefde en seksualiteit. Het onderzoeksgebied gaat over relationele en seksuele gezondheid tijdens de hele levensloop, relationele en seksuele ontwikkeling van jongeren, positieve en negatieve aspecten van intieme relaties en seksualiteit en de rol van relevante biologische, psychologische, sociaal-culturele aspecten.

Datum: dinsdag 14 februari
Tijd: 19.00 – 21.15 uur (Inloop: 18.30u)
Locatie: Cafe Erasmus Paviljoen
Deelname is gratis, maar wel graag van tevoren je team-ticket reserveren via onze site (1 team-ticket per team is voldoende).

Georganiseerd door Studium Generale en het Erasmus Love Lab