Internationale Vrouwendag 2019

Voeg toe aan agenda
International Women's Day 2019
IWD committee

Op vrijdag 8 maart 2019 vierden we Internationale Vrouwendag.

Quiz en lunch!

Ter ere van deze dag organiseerde de Erasmus Universiteit Rotterdam dit jaar een quiz over bijzondere vrouwen, inclusief lunch. Het thema van dit jaar was Inspire, Connect and Celebrate Women

Pay it forward
Iedereen – studenten en medewerkers, man en vrouw – was uitgenodigd. Voor dit event hebben we een bijdrage van €4,50 gevraagd. De opbrengst hiervan - 266,00 Euro - hebben we aan het project ‘Fiets Mee!’ geschonken. Dit project werkt aan het bevorderen van fietsgebruik voor vrouwen op Zuid. Fietsen vergroot de belevingswereld en biedt handvatten om zelfstandig activiteiten te ondernemen. ‘Fiets Mee!’ heeft daarmee een empowerende functie.

Diversiteit en inclusie is één van de speerpunten van het beleid van de EUR. De viering van IWD sluit daar goed bij aan.

Voor vragen kun je contact opnemen met de organisatie via iwd@eur.nl