Magic & Music

Voorstelling
Two people performing a magioc trick while one of them is talking into the microphone
donderdag 21 mrt 2024, 20:00 - 21:30
Voorstelling
Gesproken taal
Engels

Erasmus Paviljoen

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Een spectaculaire show met Magic & Music door de bekende EUR-studenten Maciek Kowalski en Bonno Getz!

Je gelooft je oren en ogen niet! Met deze waanzinnige en fantastische show krijg je twee getalenteerde EUR-studenten te horen en te zien die je een muzikale, grappige en ongelofelijke show brengen!

Muziek: Bonno Getz brengt songs en comedy
Bonno heeft heel vaak tijdens de Open Stage Nights en andere evenementen opgetreden. Je hebt hem vast eerder zien spelen en zingen, altijd met een grote lach en een laaiend enthousiast publiek! Hij studeert momenteel verder aan het conservatorium van Amsterdam.

Magic: Maciek Kowalski laat je een aantal illusies zien waar je meer dan versteld van zal staan!
Maciek begon op 13-jarige leeftijd met optreden. Hij reisde met zijn show door alle grote steden van Polen en Europa en trad op voor bedrijven als Microsoft en organisaties als de British Council. Soms voor meer dan 1000 man publiek!

Bereid je voor! Meezingen is mogelijk en van het podium verdwijnen wellicht ook!
Je weet nooit waar deze avond zal eindigen…

Programma:
Muziek door Bonno Getz (voorheen EUR student, nu Conservatorium A’dam)
Magic Show door Maciek Kowalski (student EUR)

Datum: Donderdag 21 maart
Tijd: 20.00 – 21.30