#MeTooAcademia: The Learning Curve

vrijdag 12 okt 2018, 16:30 - 18:00
Voeg toe aan agenda
Afbeeldingen mogen niet worden hergebruikt zonder toestemming van Studium Generale (rose.korver@eur.nl)

De Erasmus Graduate School of Social Sciences and the Humanities (EGSH) heeft Het Acteursgenootschap uitgenodigd om gevallen van intimidatie in de academische wereld na te spelen, allemaal gebaseerd op echte ervaringen aan de EUR en andere universiteiten. Na het theaterstuk zullen promovendi, academische en ondersteunende medewerkers bespreken wat je kunt doen als jijzelf, je collega's of leden van je team te maken krijgen met dergelijke situaties.

The Learning Curve is een voorstelling met verschillende gradaties van intimidatie en verkent ook de individuele en institutionele reacties die mogelijk en wenselijk zijn. De voorstelling is gemaakt op speciaal verzoek van de decaan van de Graduate School, Professor Liesbet van Zoonen.

Het verhaal
Suzanne De Jong is een talentvolle PhD-kandidaat. Haar promotor, de internationaal gerenommeerde hoogleraar Loek Dekker, is grappig, benaderbaar en inspirerend. Maar tijdens een conferentie in Berlijn krijgt Suzanne met zijn duistere kanten te maken. Als de beroemde professor zijn zin niet krijgt, is de schade voor Suzanne catastrofaal. Bij wie kan ze terecht?

16.30   Welcome reception
Doors close at 16.55
16.55    Welcome by Graduate School Dean Professor Liesbet van Zoonen
17.00    Theatre play
17.30    Panel/audience dialogue
18.00    Drinks

Meer informatie:
Datum:
12 oktober (vrijdag) 2018
Tijd: 17.00 - 18.00 uur (deuren sluiten om 16.55 uur)
Locatie: Erasmus Paviljoen Theater (routebeschrijving) Woudestein campus Rotterdam
Registratie: Gratis. Deadline voor registratie is 10 oktober (woensdag) 2018.
Contact: contact@egsh.eur.nl