Murder Mystery: Who Killed Erasmus?

Murder Mystery Game Across Campus with WILDe Theatre
dinsdag 16 apr 2024, 17:00 - 19:00
Type
Gesproken taal
Engels

Campus Woudestein

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Desiderius Erasmus is vermoord en het is aan jou om uit te zoeken wie het gedaan heeft in dit Murder Mystery Spel!

Terwijl je verschillende verborgen locaties op de campus bezoekt (waaronder een nagebouwde rechtszaal en een kunstgalerie), kun je met de verdachten praten, bewijsmateriaal zoeken op de verborgen locaties, deelnemen aan een lezing van Erasmus expert professor dr. Han van Ruler om meer te weten te komen over de verdachten en het slachtoffer, en getuige zijn van live theaterscènes. Kom jij erachter wie Erasmus heeft vermoord?

Een Murder Mystery Spel is een interactieve theaterervaring waarin je in de huid van de detective kruipt! In vier rondes word je langs bijzondere, weinig bezochte locaties op de campus geleid waar je aanwijzingen kunt verzamelen. Ga de interactie aan met acteurs, bekijk korte voorstellingen en ontdek op deze manier informatie over Desiderius Erasmus om de moordenaar te achterhalen en het spel te winnen!

WILDe Theatre is een studententheatergroep van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Han van Ruler is gevierd Erasmusexpert en Professor Intellectuele Geschiedenis en Vice Decaan aan de Erasmus School of Philosophy (ESPhil) aan de Erasmus Universiteit. Samen met Jeroen Hermkens schreef hij het boek In de voetsporen van Erasmus in 2017.

Georganiseerd door Studium Generale & WILDe Theatre

Datum: dinsdag 16 april
Tijd: 17:00 – 19:00 uur
Locatie: Campus Woudestein
Toegang: gratis, reserveren verplicht.