ONLINE: Effectieve strategieën om een baan te vinden

Sollicitatiegesprekstraining
dinsdag 7 jul 2020, 14:00 - 15:30
Gesproken taal
Voeg toe aan agenda
Job applicants in a row
Shutterstock

In deze informatieve workshop krijg je inzicht in verschillende manieren om de arbeidsmarkt te benaderen, inclusief de onzichtbare arbeidsmarkt.

Je leert over effectieve manieren van solliciteren waarmee je kunt voorkomen dat je met 100 mede sollicitanten moet concurreren. De boodschap is; focus niet alleen op vacaturesites maar zoek je eigen weg. Hoe je dit doet leer je in deze workshop.

Aan de orde komen de volgende onderdelen

• Verborgen vacatures
• Effectieve sollicitatie strategieën
• Solliciteren = jezelf verkopen

LET OP! BELANGRIJK!

Als gevolg van de getroffen maatregelen rondom het Coronavirus is het niet langer mogelijk workshop op de campus te organiseren. Daarom geeft Career Services haar workshops de komende periode via ZOOM. Wanneer je je hebt opgegeven voor een workshop, ontvang je een e-mail met meer informatie en de link naar de juiste sessie.

Waar: Woudestein
Aantal deelnemers: max 12
Trainer: Dorianne van Schaijk , Loopbaanadviseur
Kosten: geen