Online Smartphone Photography (uitverkocht)

Online Cursus
Portrait by Quinten Smith
dinsdag 2 feb 2021, 20:00 - 21:30
Gesproken taal
Engels

Online via Zoom

Ticket informatie

€ 7,50 (EUR-students and employees only)

Voeg toe aan agenda
Picture of the cube houses by Quinten Smith
Quinten Smith

Een korte onlinecursus (3x) voor EUR studenten en medewerkers om met je smartphone betere foto’s te maken.

Wil betere foto's maken met je smartphone en alle mogelijkheden benutten? Volg deze cursus en maak een perfecte foto in plaats van een snelle momentopname. Door anders te kijken, meer te durven, meer te weten en samen te oefenen.

Vakantieseries, een snelle selfie, leuke momenten met je vrienden of het mooie Rotterdam: snel en praktisch, je hoeft geen moment te missen omdat je je (smartphone) camera altijd bij de hand hebt!

3 lessen om de 2 weken met tussendoor foto opdrachten die je via Facebook deelt en bespreekt:
Online les 1: Dinsdag 2 februari, 20.00 – 21.30
Online les 2: Dinsdag 16 februari, 20.00 – 21.30
Online les 3: Dinsdag 2 maart, 20.00 – 21.30

Docent: Quinten Smith, beeldfabriek010
Quinten Smith geeft lessen digitale fotografie en beeldbewerking, bij Beeldfabriek010 en De Cultuurschool. Verder maak hij animatiefilms en natuurlijk foto’s, vooral natuur, straatfotografie en studio fotografie heeft zijn passie. Een aantal foto’s staan op de webpagina www.beeldfabriek.blogspot.nl

Data: Dinsdag 2 feb, 16 feb en 2 maart
Tijd: 20.00 – 21.30