ONLINE: Sollicitatiegesprek voorbereiden

Are job interviews useless?
donderdag 2 apr 2020, 09:30 - 12:30
Gesproken taal
Voeg toe aan agenda

Deze interactieve workshop is bedoeld voor studenten en recent afgestudeerden die zich willen voorbereiden op het voeren van een effectief sollicitatiegesprek.

Het doel is te komen tot een optimale presentatie – verbaal en non-verbaal – voor het bedrijf/organisatie of branche waar(in) jij wilt werken. Elk interview is anders, maar dat neemt niet weg dat je je er goed op kunt voorbereiden. Hoe? Daar gaan we tijdens de workshop op in, waarbij jouw vragen of input ook wordt meegenomen.

De volgende onderdelen komen aan bod:

• Onderdelen die je kunt voorbereiden
• Het beantwoorden van standaard sollicitatievragen en omgaan met een casus
• STAR methodiek
• Oefenen van een pitch & feedback daarop ontvangen

LET OP! BELANGRIJK!

Als gevolg van de getroffen maatregelen rondom het Coronavirus is het niet langer mogelijk workshop op de campus te organiseren. Daarom geeft Career Services haar workshops de komende periode via ZOOM. Wanneer je je hebt opgegeven voor een workshop, ontvang je een e-mail met meer informatie en de link naar de juiste sessie.

Waar: Woudestein
Aantal deelnemers: max 12
Trainer: Laura de Reus, Loopbaanadviseur
Kosten: geen