Open heART Café

Art workshop voor de Wellbeing week
woensdag 7 jun 2023, 16:30 - 18:30
Gesproken taal
Engels
Kamer
Living Room, Langeveld Building
Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Kom tekenen, schilderen of op een andere manier creatief bezig zijn in het Open heART café!

In het kader van de Wellbeing Week organiseren we de art workshop deze week in de Livingroom. Je krijgt een creatieve opdracht en je leert mede creatieve studenten kennen. Wij zorgen voor het materiaal (potloden/verf, papier etc.).

Datum: Woensdag 7 juni
Kosten: gratis i.v.m. Wellbeing Week
Locatie: Living Room - Langeveld Building
Tijdstip: 16.30 – 18.30
Aantal deelnemers: Max. 15 studenten
Alleen toegankelijk voor EUR-studenten

Student Wellbeing Week

Maandag 5 t/m 8 juni vindt de Student Wellbeing Week plaats! Alles draait om plezier hebben, ontspannen, ontmoetingen met andere studenten en jouw persoonlijke ontwikkeling en welzijn, waaronder mentaal, fysiek en sociaal welzijn. Het complete programma wordt later bekend gemaakt op het Student Wellbeing Platform. Stay tuned!

Datum: Woensdag 7 juni
Tijd: 16.30 – 18.30
Locatie: Living Room – Langeveld Building
Toegang: gratis i.v.m. Wellbeing Week