Opening nieuwe 'Diversity & Inclusion'-kantoor door Rector Magnificus prof. dr. Huibert Pols

woensdag 30 mei 2018, 10:00 - 11:00
Kamer
AB-47
Gebouw
Erasmus Building
Voeg toe aan agenda
Ribbon - Opening

In april 2018 is het ‘Diversity & Inclusion Office’ verhuisd naar het Erasmusgebouw. Je vindt het nieuwe kantoor nu naast de Aula. Een belangrijke mijlpaal! Dit is een centrale locatie om met onze studenten en medewerkers in contact te komen en verbonden te blijven.

Kom op 30 mei om 10.00 uur langs en vier met ons de opening van ons nieuwe kantoor! En maak kennis met ons, onze stakeholders en netwerken onder het genot van een hapje en drankje.

Neem voor meer informatie contact op met diversity@eur.nl.

Houd er rekening mee dat er foto's worden gemaakt tijdens dit evenement. Deze afbeeldingen kunnen worden gebruikt voor de websites en Facebook-pagina's van het Diversity & Inclusion Office en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Als je niet gefotografeerd wilt worden, neem dan contact op met de organisatie via diversity@eur.nl.

Voor meer informatie kun je de 'privacy statement' van de universiteit lezen.