Opening Night | Poetry International Festival

Opening Night
donderdag 13 jun 2019, 20:00 - 23:00

De Doelen. Rotterdam

Koop kaartjes! Voeg toe aan agenda
SG: do not re-use

Speciale kortingkaarten voor de Openingsavond van het 50e Poetry International Festival met het Metropool Orkest, The Last Poets en heel veel Poetry!

Op het 50e Poetry International Festival Rotterdam zie je van 13 t/m 16 juni dichters uit China, Japan, Rusland, Koeweit, Congo, Zambia, Haïti, Peru, de VS en vele Europese landen naast vele bands en performances. Ontdek via hun gedichten hun zo verschillende werelden in de prachtigste talen die je direct meekrijgt via geprojecteerde vertalingen.

Studium Generale en Poetry International nodigen je uit voor de niet te missen feestelijke festivalopening op donderdag 13 juni. Geniet van grensverleggende dichters en laat je wegblazen door het ongelooflijke geluid van het Metropole Orkest en van The Last Poets, de founding fathers van hiphop en spoken word.

Speciaal en uitsluitend voor EUR studenten en medewerkers biedt Studium Generale speciale kortingkaarten voor de openingsavond voor €3,50/€5,00 ipv €10.00/€14,25.

Meer informatie vind je op de website en op de Facebook pagina.

Datum: donderdag 13 juni
Tijd: 20.00 – 23.00 uur
Locatie: De Doelen

Ticket informatie
Studenten
: €3,50
Medewerkers: €5,00
Andere bezoekers kunnen kaarten kopen via de website van www.poetry.nl

Deze kortingskaarten worden aangeboden via Studium Generale. De openingsavond en het festival wordt georganiseerd door Poetry International.