Oratie Dr. H. (Hanan) El Marroun

De hersenen in ontwikkeling en onder invloed
Spreker
Prof.dr. H. El Marroun
vrijdag 17 jun 2022, 16:00 - 17:00
Inaugurele rede
Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Dr. H. (Hanan) El Marroun;

benoemd tot bijzonder hoogleraar bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, met de leeropdracht Biologische Psychologie, in het bijzonder middelengebruik en hersenontwikkeling vanwege Stichting Volksbond Rotterdam, zal op vrijdag 17 juni 2022 haar ambt in het openbaar aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt: 'De hersenen in ontwikkeling en onder invloed'.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream volgen: LINK LIVESTREAM