Oratie Dr. W.K. (Wilma) van der Scheer

Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Dr. W.K. (Wilma) van der Scheer

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Health Policy & Management,  met de leeropdracht Leiderschap en Besturing in de Zorg, op vrijdag 3 februari 2023 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

Gedeeld Leiderschap in de Zorg

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

De oratie zal ook via een livestream te volgen zijn: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=cad7c524-5f93-4f7d-9a3b-af5b00a2c35d

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daaropvolgende receptie bij te wonen.