Oratie Dr.mr. M.B. (Marc) Schuilenburg

Making Surveillance Public: Waarom we in gesprek moeten over big data en algoritmes als het over veiligheid gaat
Spreker
vrijdag 23 jun 2023, 16:00 - 17:00
Inaugurele rede
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Marc Schuilenburg
Yvonne Compier
Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Dr.mr. M.B. (Marc) Schuilenburg

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Law, met de leeropdracht Digitale Surveillance, op vrijdag 23 juni 2023 zijn ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

Making Surveillance Public: Waarom we in gesprek moeten over big data en algoritmes als het over veiligheid gaat

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=8ad7738b-8522-4703-9b44-af9a00ea17db

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daaropvolgende receptie bij te wonen.