Oratie Mr.dr. E.J. (Emanuel) van Praag

Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Mr.dr. E.J. (Emanuel) van Praag;

benoemd tot bijzonder hoogleraar bij Erasmus School of Law, met de leeropdracht Financiële Technologie en Recht vanwege het Erasmus Trust Fonds, zal op vrijdag 24 juni 2022 zijn ambt in het openbaar aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt: 'Open finance: de essentie'.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream volgen: LINK LIVESTREAM