Oratie Prof.dr. A.M. (Anne Margriet) Pot

Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Prof.dr. A.M. (Anne Margriet) Pot

benoemd tot bijzonder hoogleraar, bij Erasmus School of Health Policy & Management, vanwege de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd, met de leeropdracht Toezicht op persoonsgerichte en geïntegreerde langdurige zorg, op vrijdag 7 oktober 2022 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

Wie het weet mag het zeggen: Toezicht op persoonsgerichte langdurige zorg

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Als u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen: LINK LIVESTREAM

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daaropvolgende receptie bij te wonen.