Oratie prof.dr. Ian Leistikow

Campus Woudestein
Aanmelden Voeg toe aan agenda
Prof.dr. Ian Leistikow | Erasmus School of Health Policy & Management

In zijn oratie op vrijdag 16 maart 2018 gaat prof.dr. Ian Leistikow in op hoe de inspectie het begrip maatschappelijke meerwaarde kan invullen en hoe zij haar toezicht zo kan vormgeven dat deze tot maatschappelijke meerwaarde leidt.

Oratie programma
WatWie StartEind
Ontvangst (koffie/ thee + versnapering)  15.1515.45
Publiek neemt plaats in de aula  15.4515:55
Cortege  15:5516:00
WelkomRector Magnificus 16:0016:05
OratieIan Leistikow 16:0516:50
Receptie  16:50open

Deelnemen aan het cortege

Bij oraties en afscheidscolleges aan de Erasmus University Rotterdam is het gebruikelijk dat onze hoogleraren in toga aan het cortege deelnemen. Wij stellen het zeer op prijs wanneer ook hoogleraren van andere universiteiten in toga verschijnen. Voor partners van hoogleraren bestaat een apart cortege. U wordt (eventueel samen met uw partner) uitgenodigd om uiterlijk 15 minuten voor aanvang van de plechtigheid aanwezig te zijn in de Rectorskamer, Erasmus (A) Building, kamer: A1-20.

Als u wilt deelnemen aan het cortege, het vriendelijk doch dringend verzoek contact op te nemen met het Bureau van de Pedel via +31 (0) 10 408 1006 | Email pedel@eur.nl

Al uw vragen kunt u stellen aan de afdeling Marketing & Communicatie van Erasmus School of Health Policy & Management (ESHPM) via communicatie@eshpm.eur.nl

Hoe u de Erasmus University het beste kan bereiken, vindt u terug op onze website.