Promotie N. (Novika) Purnama Sari

The Spectrum of Autistic Traits in Children: School outcomes & maternal correlates in a longitudinal cohort study
Prof. dr. M.H. van IJzendoorn
Prof. dr. P.W. Jansen
Prof. dr. P.C.M. Luijk
Prof. dr. P.J. Prinzie
donderdag 29 sep 2022, 15:30 - 17:00
Senaatszaal
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Op donderdag 29 September 2022 verdedigt N. Purnama Sari  haar proefschrift, getiteld: ‘The Spectrum of Autistic Traits in Children:  School outcomes & maternal correlates in a longitudinal cohort study’.

Proefschrift in het kort:

Het is algemeen bekend dat gezinnen van kinderen met autisme een uitdagende reis doormaken. Minder bekend is echter in hoeverre mildere autismekenmerken geassocieerd zijn met schoolprestaties van kinderen of met ouderlijk gedrag, en welke factoren de autistische kenmerken van kinderen kunnen voorspellen. Daarom zijn in dit proefschrift de mogelijke voorspellers en verbanden met een breed spectrum aan autismekenmerken bij kinderen onderzocht.

De openbare verdediging zal exact om 15.30 uur beginnen. De deuren zijn gesloten zodra de openbare verdediging start, laatkomers kunnen eventueel op het scherm buiten meekijken. Er is geen mogelijkheid tot toelating tijdens het eerste gedeelte van de ceremonie. Gezien het plechtige karakter van de bijeenkomst adviseren wij om kinderen onder de 6 jaar niet naar het eerste gedeelte van de ceremonie mee te nemen.

Er is aan kandidaat een livestreamlink verstrekt.