Promotie R. (Ratha) Thuon

Auditorium of the ISS
International Institute of Social Studies
Voeg toe aan agenda

De openbare verdediging zal plaatsvinden op vrijdag 8 november 2019 in Aula B. De ceremonie zal exact om 16.00 uur beginnen in de Aula van ISS, Kortenaerkade 12, ’s-Gravenhage. De deuren zijn gesloten zodra de openbare verdediging start, maar zullen kort geopend worden na de presentatie van de kandidaat zodat laatkomers nog naar binnen kunnen gaan.

Kinderen onder de leeftijd van 7 jaar zijn niet toegestaan in de Aula gedurende het eerste gedeelte van de ceremonie.

Na de ceremonie zal er aansluitend een receptie plaatsvinden in het Atrium van ISS.

Professoren zijn welkom om mee te lopen in het cortège.

Deze openbare verdediging kan worden uitgezonden op ISS livestream. Zo ja, dan kan de openbare verdediging live bekeken worden op www.iss.nl/live  en later op het ISS Youtube kanaal.