(Re)Igniting Wellbeing: een line-up van welzijnsevenementen gedurende 2 weken

maandag 31 mei 2021, 08:30 - vrijdag 11 jun 2021, 15:00
Ticket informatie

Studenten kunnen zich aanmelden voor evenementen op MyEUR!

Voeg toe aan agenda
Event Image: Reigniting wellbeing

Met veel enthousiasme kondigen we het laatste evenement op het gebied van welzijn voor studenten voor de zomervakantie aan: (Re)igniting Wellbeing. Doe mee aan online en offline workshops, discussies, spelletjes en meer!

De focus van het evenement ligt op het herontdekken en herwaarderen van wat ons een goed gevoel geeft. De focus ligt ook op het betrekken van iedereen in een open discussie en op het dieper ingaan op alle aspecten van welzijn en mentale gezondheid. Je kunt deelnemen aan een live paneldiscussie met gerenommeerde deskundigen over onderwerpen als veerkracht, stress, relaties, gebruik van sociale media en de economie van welzijn. Aan hen kun je ook al je vragen stellen over de toekomst na de pandemie. En waarom probeer je de live meditatiesessies niet gedurende de hele twee weken? Of misschien is bewegen meer jouw ding en wil je meedoen aan onze buitenactiviteiten of onze online extatische danssessie volgen!

Week 1: Maandag 31 mei tot zondag 6 juni

Week 2: Maandag 7 tot zondag 13 juni

Agenda Wellbeing Week 2

Dit evenement wordt georganiseerd door het EUR Student Wellbeing Program, in samenwerking met Erasmus X, de Living Room, Erasmus School of Economics, Erasmus Sport, Extraordinary Life, Erasmus Student Network, Erasmus Dance Society, FAECTOR, Economische Faculteitsvereniging Rotterdam en Erasmus Sustainability Hub.

Heb je vragen? Je kunt contact met ons opnemen via e-mail: studentwellbeing@eur.nl