Rendezvous met experts: Energy Masterclass serie

Gebouw
Bayle Building
Campus Woudestein
Meld je gratis aan Voeg toe aan agenda
Skyline van Rotterdam met de Erasmusbrug en hoge flats

De Erasmus University Rotterdam nodigt jou, in samenwerking met de gemeente Rotterdam en Future Energy Leaders of the Netherlands, van harte uit om onze masterclass serie bij te wonen, speciaal op maat gemaakt voor onze studenten en burgers. De masterclasses maken deel uit van de nevenactiviteiten van het World Energy Congress en geven een mooie inkijk op de thema’s die behandeld worden tijdens het congres.

Kom je ook naar deze inspirerende bijeenkomst met energie-experts? Leer meer over de ingrediënten die nodig zijn voor een duurzame energietoekomst voor toekomstige generaties. Dit pre-evenement zal je voorbereiden op het 26e World Energy Congress.

Tijdens deze masterclass van een halve dag verdiep je je samen met experts uit de industrie in de praktische domeinen van energie. Op een simpele, makkelijk te begrijpen en vooral praktische wijze zullen de thema’s van het congres worden besproken. Variërend van sessies over geavanceerde nieuwe technologieën en innovatie tot betekenisvolle burgerbetrokkenheid, onze masterclasses beloven een verrijkende verkenning. Ontdek wat het werkelijk betekent om bij te dragen, te werken aan oplossingen en/of een carrière na te streven in het dynamische energieveld.