Science, Education & Innovation festival

Meld je hier aan!

Aanmelden Voeg toe aan agenda
Science, Education & Innovation festival visual in blue and green

Het festival biedt een open platform om projecten en prestaties te vieren en te delen met onze gemeenschap, en om oplossingen te co-creëren om de toekomst van de gezondheidszorg te ondersteunen. Het vindt plaats op donderdag 8 december in de iconische Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Het programma biedt een mix van visionaire plenaire sprekers, gevolgd door een parallel programma van lezingen (door talent en opiniemakers), demonstraties (door start-ups, bedrijven, onderzoekers en studenten) en interactieve workshops rond de thema's onderwijs, onderzoek en innovatie. Gedurende het hele programma is er een demonstratiemarkt van innovaties, studenten- en onderzoeksprojecten; de plek waar mensen elkaar ontmoeten, inspireren en nieuwe samenwerkingen aangaan. Zowel bestaande bekroonde projecten als nieuwe initiatieven op het gebied van onderwijs en onderzoek worden besproken met het publiek en toekomstige partners. Het programma wordt afgesloten met een paneldiscussie over hoe we gezamenlijk kunnen bijdragen aan het verduurzamen van de toekomst van de gezondheidszorg.

Teaser video Science, Education & Innovation festival

banner met de tekst: Science, Education & Innovation festival Sustain the future of healthcare