SSR Toneel | Ik ben... Student

Ik ben... Student
donderdag 20 jun 2019, 20:00 - 21:30
Koop je kaartjes! Voeg toe aan agenda

Thema’s waarin iedere student zich wel kan herkennen worden aan de kaak gesteld in korte sketches: Studie, vrienden, seks, (groeps)druk en nog veel meer.

Als bezoeker krijg je een kijkje in het leven van eens student. Thema’s waarin iedere student zich wel kan herkennen worden aan de kaak gesteld. Studie, vrienden, seks, (groeps)druk en nog veel meer. Dit alles gebeurt in korte sketches die elkaar in snel tempo opvolgen.

De voorstelling is gemaakt door leden van S.S.R. – Rotterdam. De spelers hebben zelf hun sketches geschreven en onder begeleiding van twee regisseurs hebben ze samen een stuk gemaakt.

Datum: donderdag 20 juni 2018
Tijd: 20.00-21.30 (inloop 19.30)
Locatie: Erasmus Paviljoen
Script: Dion Biesaart