Student Association Week

Introductie
Voeg toe aan agenda
 Association Week 2020

Vanuit je luie stoel kun je meer te weten komen over de studentenverenigingen die de Erasmus Universiteit een mooie en diverse plek maken. Luister naar live pitches van verenigingen en maak gebruik van de ruime mogelijkheden tot interactie. Kom op die manier in contact met verenigingen en medestudenten!

Ben je student in Rotterdam en wil je meer betrokken zijn bij de universiteitscommunity? Zoek je naar een plek waar je alle relevante informatie kan vinden? Geen zorgen, StayRotterdam zet het voor je op een rijtje.

Doe mee met StayRotterdam en meer dan dertig studenten verenigingen in de online "Association Week" in ons Digitale! netwerk evenement van 15 to 20 september. Of je nou in een commissie wilt, interesse hebt in een bestuur, of gewoon graag lid wordt, iedereen is welkom bij dit online event. Het is de uitgelegen kans om meer te leren over verenigingen en om met hen verder in contact te komen.

Elke vereniging krijgt twintig minuten om te laten zien waar ze voor staan en maximaal tien minuten om vragen te beantwoorden. Het einde van iedere dag bestaat uit een online netwerksessie van ruim een uur (via het Remo platform) en een pub quiz. Je kunt leuke prijzen winnen dus mis dit niet!

Het event is te volgen via een livestream op Youtube en is achteraf ook terug te zien op het Youtube kanaal van StayRotterdam. Je kunt op ieder moment inschakelen. Voel je vrij om alleen mee te kijken bij de verenigingen die nu al je interesse hebben, maar grijp ook je kans om je horizon verder te verbreden!

Ga naar de Facebook event page