Student Wellbeing Week - Juni 2024

door het Programma Studentenwelzijn
maandag 10 jun 2024, 09:00 - vrijdag 14 jun 2024, 19:00
Voeg toe aan agenda

Move your body, mind & potential! De Student Wellbeing Week is van 10 t/m 14 juni 2024.

Het thema van deze editie is Move your body, mind & potential. De week zit dus boordevol evenementen om in beweging te komen, op alle mogelijk manieren. Dus wil je sporten, in gesprek gaan over moeilijke onderwerpen met medestudenten of aan de slag gaan met jouw persoonlijke ontwikkeling? Het kan allemaal! Het programma is bekend en de inschrijvingen zijn vanaf 21 mei open.

De evenementen vinden vaak plaats op Campus Woudestein, maar er zijn ook evenementen op andere plekken in Rotterdam, bij het EMC, bij ISS en zelfs op het strand van Den Haag!

Als EUR-student kun je gratis deelnemen aan alle activiteiten. Kan je niet deelnemen maar heb je je wel aangemeld? Vergeet je dan niet af te melden zodat iemand anders jouw plek kan overnemen!

Vrijdag 14 juni

Ga ook even langs bij de Universiteitsbibliotheek! Daar worden eveneens de hele week activiteiten georganiseerd: Craft tafel, Lego tafel, Dance Dance Revolution, Smoothiefiets and Game corner.

Students relaxing in the lounge area. Student cycling a smoothie.