Student-of-the-Year Awards

A Live Show To Celebrate The Year!
woensdag 31 mei 2023, 15:00 - 16:30
Type
Gesproken taal
Engels

Erasmus Paviljoen

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Wie wint de verkiezing van Student van het Jaar? Stem mee in deze liveshow gevuld met liveacts en blik samen met ons en de genomineerden terug op het afgelopen jaar!

De zes finalisten voor de Student van het Jaar-verkiezing zijn bekend! Alex Huang, Amran Mahamed, Hassnae Boubrik, Pim den Boon, Renee de Groot, en Süheyl Uyar & Tevfik Çiçek (delen nominatie) zijn genomineerd en zullen op 31 mei te horen krijgen wie de prijs in ontvangst mag nemen. Deze zeven studenten zijn door de jury geselecteerd uit 104 ingezonden nominaties. De motivatie om deze studenten te nomineren loopt uiteen, maar wat de finalisten gemeen hebben, is dat zij zich hebben ingezet voor anderen.

Vanaf 11 mei kan er gestemd worden via de website van Erasmus Magazine. Ook vind je hier achtergrondverhalen over de genomineerden. Tijdens de liveshow op 31 mei kan er ook nog extra mee worden gestemd!

Tijdens de show wordt er naast een kennismaking met de studenten ook op verschillende bijzondere momenten teruggeblikt, onder andere met:

• Een mini-college door Samira van Bohemen van het Erasmus Love Lab over seks en liefde in het afgelopen jaar.
  • Een Liveoptreden van EUR-student Rosann Kerckhaert (zij bereikte de finale van The Voice van Vlaanderen)
  • Live-muziek door Erasmus Music Association
  • Een EUR-Vision Songcontest Optreden

Dit alles wordt gehost door David Boeren (SG) en Tessa Hofland (EM). Desiderius Erasmus komt de award uitreiken.

Datum: Woensdag 31 mei
Tijd: 15.00u (Inloop: 14.45u)
Locatie: Theater Erasmus Paviljoen
Toegang: gratis, reserveren aanbevolen