Studie-intensivering

Nederlands
Voeg toe aan agenda
Studying in a busy Library

Studeer je niet voldoende omdat je het leren steeds uitstelt? Of lukt het je juist niet om voldoende rust  te nemen, uit angst nog niet genoeg gestudeerd te hebben? Hiervoor kun je deelnemen aan de Studie-intensiveringsgroep.

De studie-intensiveringsgroep is bedoeld voor studenten die te veel of juist te weinig tijd aan de studie besteden. In de groep ligt de nadruk op het leren maken van een realistische weekplanning, met voldoende studie en voldoende ontspanning, en elkaar motiveren om de discipline op te brengen om je aan je planning te houden. Het is belangrijk dat je alle bijeenkomsten aanwezig bent.

Aan inschrijving gaat altijd een intakegesprek vooraf, waarin wordt bekeken of deelname voor jou zinvol is.

Deze training is volgeboekt.

Training is open voor Nederlandstalige studenten
Tijdsduur: 15.00 - 16.00 uur
6 wekelijkse bijeenkomsten (verdeeld over 7 weken)
Maximaal 10 studenten