Studieplanning workshop & training

Gesproken taal
Voeg toe aan agenda
Studying in a busy Library

Studeer je niet voldoende omdat je het leren steeds uitstelt? Of lukt het je juist niet om voldoende rust  te nemen, uit angst nog niet genoeg gestudeerd te hebben? Hiervoor kun je deelnemen aan de Studieplanning workshop en training.

De workshop en training Studieplanning zijn bedoeld voor studenten die te veel of juist te weinig tijd aan de studie besteden. In de workshop wordt uitgelegd waar je op moet letten bij het maken van een goede planning. De eerste bijeenkomst is de introductieworkshop. Deze is verplicht. Aan het einde van de introductie kun je beslissen of je deelneemt aan de training.

In de training ligt de nadruk op het oefenen met het maken van een realistische weekplanning, door samen op een oplossingsgerichte manier te reflecteren op wat je doet:
- Als iets niet werkt, stop er dan mee
- Als iets wel werkt, doe er dan meer van
- Als iets wel werkt, leer het (van) een ander

Deze workshop & training zijn helaas volgeboekt.

Workshop en training zijn open voor Nederlandstalige studenten
1 workshop van een uur
5 wekelijkse trainingsbijeenkomsten van 1 uur
Max. 12 studenten