Symposium Pride in Progress

Gesproken taal

Woudestein campus

Ticket informatie

Schrijf je hier in om deel te nemen aan het symposium, of schrijf je hier in als je tijdens de parallel knowledge sharing sessions ook je eigen werk wilt presenteren.

Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Erasmus standbeeld met regenboogkleuren op hoed.

QuEUR nodigt je uit om deel te nemen aan het Pride in Progress-symposium: ‘Celebrating Diversity in Queer Discourses’. Tijdens dit symposium willen we studenten, alumni, docenten, onderzoekers en belanghebbenden die betrokken en geïnteresseerd zijn in LHBTIQA+ onderwerpen samenbrengen. We willen het delen van kennis binnen en buiten de queergemeenschap aanmoedigen en stimuleren, en hopen de ruimte te bieden om te leren, inspiratie op te doen, verbinding te maken en gemeenschap te vinden.

Dit symposium heeft tot doel een diverse en inclusieve dialoog te bevorderen en licht te werpen op de veelzijdige aspecten van queer-ervaringen en discoursen. Tijdens dit evenement worden waardevolle wetenschappelijke en maatschappelijke bijdragen van onze EUR-gemeenschap gepresenteerd. Dit zal niet alleen de diepgang van de wetenschap binnen onze eigen EUR-gemeenschap laten zien, maar ook bijdragen aan een rijker en genuanceerder begrip van LHBTIQA+-verhalen. Ben jij een EUR-student, alumnus, docent, onderzoeker of medewerker die zich bezighoudt met LHBTIQA+ onderwerpen en heb je hier werk over gemaakt? Dan moedigen wij je aan om je (voltooide) werk in te sturen. Dit kan een onderzoeksvoorstel zijn, een lopend project, een cursusopdracht, een case study, een kunstproject, een bachelor- of masterscriptie, enz. Via deze link vind je meer informatie over het opsturen van je werk.

Het programma

TijdOnderwerpSpreker/host
13:30 - 14:00Inloop
14:00 - 14:10Plenaire openingQuEUR
14:10 - 14:55Key lecturedr. Joel A. Davis Brown
15:00 - 16:20Parallel knowledge sharing sessionsTBA
16:20 - 16:40GroepsopdrachtQuEUR
16:40 - 16:55Afrondende sessiesTBA
16:55 - 17:00SlotwoordQuEUR
17:00 - 19:00BorrelQuEUR

Het volledige programma, inclusief de onderwerpen en deelnemers van de parallel knowledge sharing sessions, wordt op een later moment gepubliceerd.

Dit symposium wordt georganiseerd door QuEUR (het LHBTIQA+ medewerkersnetwerk van de Erasmus Universiteit). Voor vragen kan je contact opnemen met queur@eur.nl