Tip: Art Rotterdam

Bezoek ‘Art Rotterdam’ met studentenkorting voor slechts €5,-!
donderdag 6 feb 2020, 11:00 - vrijdag 7 feb 2020, 19:00

Van Nelle Fabriek, Van Nelleweg 1

Voeg toe aan agenda

De bekende kunstbeurs ‘Art Rotterdam’ wordt elk jaar in de iconische Van Nelle Fabriek gehouden. Dit jaar van 6 tot 9 februari. Art Rotterdam biedt je de mogelijkheid om de meest fantastische kunstwerken te zien (en te kopen…).

Uitsluitend op donderdag 6 en vrijdag 7 februari betalen studenten op vertoon van hun studentenkaart bij de kassa slechts €5,- toegang tot Art Rotterdam (i.p.v. €19,50!).
Bekijk de nieuwste kunstwerken of kunst die je verder niet meer kunt zien omdat ze daarna bij privé verzamelaars zijn, meng je tussen de kunstkopers en heel misschien…. koop je zelf ook wel een werk. Maar rondkijken is ook al heel erg leuk!

The Performance Show; nieuw initiatief van Art Rotterdam Van vrijdag 7 tot en met zondag 9 februari vindt bij AVL Mundo/Atelier Van Lieshout, op steenworpafstand van de Van Nellefabriek, The Performance Show plaats. Op The Performance Show vind je non-stop performances van gerenommeerde (inter)nationale kunstenaars vertegenwoordigd door galeries, performance-collectieven en musea. The Performance Show is een initiatief van Art Rotterdam in samenwerking met Atelier Van Lieshout, Witte de With en wordt ondersteund door Rotterdam Festivals en Stichting Droom en Daad. Curator is Zippora Elders, artistiek directeur van Kunstfort bij Vijfhuizen en co-curator sonsbeek 20-24. Voor studenten is er een speciaal tarief van € 3,-. Verkrijgbaar aan de kassa op vertoon van studentenkaart.

Datum: donderdag 6 en/of vrijdag 7 februari
Tijd: 11.00 – 19.00 uur
Locatie: Van Nelle Fabriek, Van Nelleweg 1

Ticket informatie
Op vertoon van je studentenpas aan de kassa van Art Rotterdam kosten kaarten voor studenten €5,00
Meer informatie via: www.artrotterdam.com

Art Rotterdam is de spil van de Art Rotterdam Week. De hele stad bruist van tentoonstellingen, pop-up shows, openingen en kunst- en designbeurzen.
Alle informatie over Art Rotterdam is te vinden op: https://artrotterdam.com/