Workshop Singing and Songwriting | 11, 18, & 25 maart

Gesproken taal
Engels

Luchtbrug Woudestein

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Wil je je zang verbeteren en inzicht krijgen in het schrijven en componeren van liedjes? In 3 bijeenkomsten ga je hier mee aan de slag en maak je samen een nieuw nummer.

Onderwerpen van de 3 workshops:

• 11 maart - Tempo, ritme en meter
  • 18 maart - Akkoorden en akkoordprogressies
  • 25 maart - Schalen en modi

Elke muziekworkshop bestaat uit:

• Toelichting op het onderwerp van de workshop
  • Een technische oefening voor stem en andere instrumenten die je speelt (gitaar, piano, viool etc.)
  • Een creatieve opdracht, waarbij je met medecursisten een ​​nieuw nummer maakt en deze voer je samen uit.

In deze korte workshopseries verbreed je je muzikale kennis en bereik, leer je improviseren en je eigen muziekstuk schrijven.

Docent: Natalia Kharetskaya
Natalia Kharetskaya is een professionele jazzvocalist en componist uit Litouwen die onlangs is afgestudeerd aan Codarts Hogeschool voor de Kunsten. Als zangeres heeft ze deelgenomen aan verschillende internationale shows en zangwedstrijden zoals Riga Jazz Stage, Eurovisie Songfestival en The Voice. Momenteel is ze bezig met het componeren en arrangeren van verschillende ensembles, treedt ze op als sessiemuzikant en geeft ze creatieve workshops en muzieklessen.

Meer informatie: www.kharetskaya.com

Datum: woensdag 11, 18, 25 maart
Tijd: 19.30 – 21.00
Locatie: Luchtbrug Woudestein (locatie waar de vleugel staat)

Ticket informatie
3 bijeenkomsten: € 20,-
Alleen voor studenten van de EUR

Georganiseerd door Studium Generale ism Muzlab010.