Zingen en Songwriting | Workshop (uitverkocht)

maandag 2 dec 2019, 19:30 - 21:00
Type
Gesproken taal
Engels

Luchtbrug Woudestein

Voeg toe aan agenda

Wil je (beter) leren zingen? Inzicht krijgen in het schrijven en componeren van een song? (Beter) deelnemen aan de Open Stage Night of het SingEURsongfestival? In 2 workshops leer je de basis van gezond zingen, maak je kennis met het schrijven van een song en aan het eind van de 2e workshop zingen we een eigen nummer.

De workshop bevat:

• Basis opwarming voor de stem (je maakt kennis met de juiste ademhalingstechniek en vocale trainingsoefeningen).
  • Zingen in een groep (we concentreren ons op het vocale ensemble en zingen een bekende song).
  • Een ‘snel’ lied schrijven (onder begeleiding van de docent zullen we ons eigen lied samenstellen binnen de tijd van de workshop en het in een groep uitvoeren.

Voertaal: Engels

Docent: Natalia Kharetskaya

Natalia Kharetskaya is een professionele jazzvocalist en componist uit Litouwen die onlangs is afgestudeerd aan Codarts Hogeschool voor de Kunsten. Als zangeres heeft ze deelgenomen aan verschillende internationale shows en zangwedstrijden zoals Riga Jazz Stage, Eurovisie Songfestival en  The Voice. Momenteel is ze bezig met het componeren en arrangeren van verschillende ensembles, treedt ze op als sessiemuzikant en geeft ze creatieve workshops en muzieklessen.

Meer informatie: www.kharetskaya.com

Datum: maandag 2 & maandag 9 december 2019
Tijd: 19.30 – 21.00
Locatie: Luchtbrug Woudestein (locatie waar de vleugel staat)