Bedrijfskundestudenten doneren aan Kika met start-ups

Tweedejaars bedrijfskundestudenten van Rotterdam School of Management, Erasmus University hebben voor de RSM Entrepreneurship Challenge 2018 binnen zes weken drie innovatieve bedrijfjes opgezet. De gezamenlijke winst van €19.957,90 doneerden zij aan Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa).

De studenten hebben drie mooie bedrijfjes opgezet. De winnaar van de Entrepreneurship Challenge is ScheidsGezocht.nl, een platform dat hockeyers, organisatoren van hockeywedstrijden en scheidsrechters samenbrengt.

De twee andere start-ups zijn Bug Bites, een bedrijf dat krekel-bitterballen als milieuvriendelijke vleesvervanger verkoopt en LeatherPack, dat lederen bierhouders gevuld met premium bierflessen aanbiedt als origineel cadeau.

Marianne Schouten, T 010 408 2877 E mschouten@rsm.nl