Introductie nieuwe Student Council for Equity, Diversity & Inclusion (SCEDI)

Diverse students at Paviljoen
Five students form our Student Council for Equity, Diversity & Inclusion

Het IDEA Center heeft onlangs een dynamische en toegewijde groep studenten aangesteld als de nieuwe Student Council for Equity, Diversity & Inclusion (SCEDI) voor het academisch jaar 2023-2024. Deze vijf toegewijde studenten zetten zich in om een inclusievere campus te bevorderen waarin de belangen van onze diverse studentenpopulatie worden vertegenwoordigd.

We stellen je graag voor aan de leden van onze nieuwe Student Council for Equity, Diversity & Inclusion (SCEDI):

• Ugoeze Podler, Student Council Lead
  • La Vie Bouguenon, Policy Advisor
  • Timothy Toto, Student Association Liaison
  • Yasmien Kari, Eureka week Liaison
  • Rei Bularca, Head of Events, Marketing and Communications

Gedurende het academisch jaar zal de studentenraad actief deelnemen aan diverse initiatieven, evenementen en projecten die als doel hebben de algehele studentenervaring te verbeteren. Ze staan te popelen om samen te werken met onze studenten, docenten en staff om boeiende activiteiten te organiseren en het gevoel van gemeenschap op onze campus te bevorderen.

We moedigen je aan om contact te leggen met de leden van onze studentenraad, je ideeën met ze te delen en deel te nemen aan aankomende activiteiten. Jouw input is van onschatbare waarde, en samen kunnen we dit academisch jaar onvergetelijk maken voor iedereen. Meer weten? Mail ons op ideacenter@eur.nl.