Promotie Tim Salimans op donderdag 23 mei 2013

Op donderdag 23 mei 2013 vindt de promotie plaats van Tim Salimans. De titel van het proefschrift is 'Over de rekenkundige aspecten van de op aannemelijkheid gebaseerde econometrie'. Promotores zijn professors Richard Paap en Dennis Fok. Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professors John Geweke en Dick van Dijk (Erasmus School of Economics) en professor Siem Jan Koopman (VU Amsterdam).

Tijd en locatie

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 13.30 uur.

Salimans deed zijn PhD-onderzoek in de economie aan het Tinbergen Instituut. Het Tinbergen Instituut is het gemeenschappelijke onderzoeksinstituut van de Erasmus School of Economics van de Erasmus Universiteit Rotterdam, de faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit van Amsterdam, en de faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.