Ruhr-Universität Bochum bezoekt Erasmus Universiteit

Campus woudestein

Deze maand bezocht Ruhr-Universität Bochum, partner binnen de UNIC (European University of Cities in Post-Industrial Transition) alliantie van 10 Europese universiteiten, de Erasmus Universiteit Rotterdam.

We verwelkomden de vice-rector voor diversiteit, inclusie en talentontwikkeling, het hoofd van de administratieve afdeling voor HR en juridische zaken en het hoofd van de administratieve afdeling voor organisatie- en professionele ontwikkeling.

De verschillen en overeenkomsten tussen de Duitse en Nederlandse academische systemen werden uitgewisseld over onderwerpen als diversiteit en inclusie, internationalisering en erkenning & beloning.

Het was wederom vruchtbaar om op deze manier de banden aan te halen en van elkaar te leren!

EU logo Logo UNIC