Studenten Erasmus School of Economics ontvangen Bachelor diploma

Studenten Erasmus School of Economics ontvangen Bachelor

Alle afgestudeerde Bachelorstudenten van Erasmus School of Economics hebben op dinsdag 29 en woensdag 30 oktober 2013 hun diploma uitgereikt gekregen tijdens een feestelijke ceremonie in de Aula op campus Woudestein te Rotterdam.

De Bachelorstudenten van Economie en Bedrijfseconomie ontvingen hun diploma op dinsdag 29 oktober en op woensdag 30 oktober stond de uitreiking in het teken van de opleidingen Econometrie & Operationele Research, Fiscale Economie, IBEB en Economie & Informatica.

Naast de uitreiking van de diploma’s, verzorgden voormalig Minister van Financiën Jan Kees de Jager en voormalig premier Jan Peter Balkenende de keynote speeches. Tevens deelden cum laude student Freek van Gils (29 oktober) en summa cum laude student Kevin Dalmeijer (30 oktober) hun ervaringen met alle aanwezige gasten en kon men genieten van een spectaculaire dans intermezzo.