Vacature: Student Council for Equity, Diversity & Inclusion (SCEDI) 2023-2024

Gwen de Bruin, Semiha Denktas, Jacqueline Onyenze of IDEA Center with SCEDI (Student Council for Equity, Diversity & Inclusion)

Ben jij het type student dat pleit voor inclusiviteit, rechtvaardigheid en diversiteit en heb je ideeën over hoe we gelijke kansen in onze studentengemeenschap kunnen bevorderen? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zijn verheugd te kunnen aankondigen dat IDEA Center op zoek is naar een nieuwe groep studentenvertegenwoordigers die vanaf september 2023 deel willen uitmaken van onze Student Council for Equity, Diversity & Inclusion (SCEDI).

SCEDI is opgericht door het IDEA Center om de behoeften en perspectieven van een diverse groep studenten mee te nemen in D&I-beleid en -projecten. Naast het organiseren van evenementen werkt SCEDI samen met andere studenten- en studieverenigingen en netwerken om inclusie en rechtvaardigheid in de hele campusgemeenschap te bevorderen. SCEDI ondersteunt ook de inspanningen van de universiteit om een meer inclusieve en diverse omgeving te creëren door input en feedback te geven over beleid en programma's met betrekking tot inclusie, rechtvaardigheid en diversiteit.

Geïnteresseerd? Stuur ons een e-mail (ideacenter@eur.nl) en we sturen je meer informatie over de vacature!