Vooraanstaande Afrikaanse zakenleiders op vijfde editie van African Business Day

African Power 2019

De Rotterdamse Association of Students of African Heritage (ASAH) organiseert vrijdag 17 mei 2019 de vijfde editie van de African Business Day in het Hilton Hotel in Rotterdam. African Business Day is jaarlijks ASAH’s grootste keynote-evenement. Het evenement, dit jaar met als thema ‘African Power’ geeft studenten en young professionals in Nederland een nieuw perspectief op het snelgroeiende continent van Afrika en de talrijke, zakelijke kansen en mogelijkheden in Afrika.

Dit jaar benadrukt het evenement van ASAH de ‘African Power’ van het continent en worden de succesverhalen van vooraanstaande zakenleiders uit Afrika gevierd. ASAH verwelkomt met trots Kelvin Balogun, directeur van Coca Cola Africa, Viola Llewellyn, oprichter van Ovamba, Michael Ugwu, algemeen directeur van Sony Music West Africa, Amber Clifford, expansion- en growthstrateeg van Uber Eats EMEA en Charles Ofori Antipem, uitvinder van de Science Set.

Het programma African Business Day 2019  bestaat uit workshops met multinationale ondernemingen Google, Shell, Unilever, Uber en PVH. De middagbijeenkomst wordt gepresenteerd door CNN African Voices’ Keturah Kin. De vijf sprekers delen hun persoonlijke ervaringen met en perspectieven op de zakenwereld in Afrika delen in toespraken, vraag-en-antwoordsessies en discussie.
ASAH sluit de lustrumeditie van de African Business Day af met een gala.

INFO@ASAH-EUR.NL, +31 6 53 81 74 53