Dr. Bjorn de Koning

Leren en presteren zijn essentiële onderdelen van ons dagelijks leven. Het is meer dan ooit belangrijk om te weten wat werkt en voor wie -in online en fysieke contexten- om je optimaal te ontwikkelen en het beste van jezelf te laten zien.

Dr. Bjorn de Koning

Coördinator van het programma

Leren en presteren zijn essentiële onderdelen van ons dagelijks leven. Het maakt niet uit of je jong of oud bent, beginner of expert, student of werknemer: leren en presteren staan gedurende het grootste deel van ons leven centraal in onze ontwikkeling. De meeste vormen van leren en presteren komen echter niet vanzelf, maar kunnen alleen bereikt worden met de juiste oefening of training. In ons internationale masterprogramma 'Leren en Presteren' zul je ontdekken hoe mensen leren, welke mechanismen ten grondslag liggen aan succesvol leren en aan leerproblemen en hoe deze inzichten toegepast kunnen worden om leeromgevingen zo effectief en efficiënt mogelijk te maken voor iedere individuele lerende door rekening te houden met de specifieke eigenschappen van de lerende (bijv. beginner of expert) en de leeromgeving (bijv. school of werkplek).