Maurice Jansen beloond met award voor onderwijsinnovatie

Maurice Jansen van Erasmus UPT is beloond met een award voor onderwijsinnovatie

Maurice Jansen van Erasmus Centre for Urban, Port and Transport (UPT) heeft op de jaarlijkse ESE-bility dag de award voor onderwijsinnovatie ontvangen. Maurice Jansen heeft het afgelopen jaar de Minor Port Management & Maritime Logistics herontworpen en dit ontwerp geïmplementeerd.

Tijdens de uitreiking werd de Minor met name geprezen vanwege de integratie tussen theorie en praktijk. Daarnaast prees de jury de manier waarop Jansen de studenten in aanraking brengt met de haven en professionals in de haven.

Excursies in de praktijk

Jansen heeft in de nieuwe variant van de minor excursies, gastcolleges en eindpresentaties bij het havenbedrijf zelf geïntroduceerd. Deze aanpak blijkt goed aan te slaan en leverde Jansen de award voor onderwijsinnovatie op.

De jaarlijkse ESE-bility dag vond dit jaar plaats op donderdag 11 april. Het management team van de Erasmus School of Economics uit met de awards hun waardering naar een aantal medewerkers.

Wilt u meer weten over de onderwijsinnovatie van de Minor Port Management & Maritime Logistics? Neem dan contact op met Erasmus Centre for Urban, Port and Transport (UPT)