Informatiesessies

Op deze pagina vind je diverse digitale informatiesessies, van opleidingen en van (extraccurriculaire) studentenactiviteiten.

Hieronder vind je de opname van de informatiesessie over en het proefcollege van de bacheloropleiding Geneeskunde. Voor meer informatie over deze opleiding, zie deze pagina.

Hieronder vind je de opname van de informatiesessie over en het proefcollege van de bacheloropleiding Nanobioloy. Voor meer informatie over deze opleiding, zie deze pagina.

Hieronder vind je de opname van de twee informatiesessies over de bacheloropleiding Klinische Technologie. Voor meer informatie over deze opleiding, zie deze pagina.

Hieronder vind je de informatiesessie over studentenactiviteiten. Voor meer informatie zie deze pagina.